VSP:lle menestystä toimialakilpailussa
VSP on valittu 2. sijalle Vuoden Asiakaspalvelu -kilpailussa.
Useille kotimaisille huippubrändeille asiakaspalvelua tuottava VSP sijoittui toiseksi Vuoden Asiakaspalvelu 2024 -kilpailussa. Tunnustus on merkittävä, sillä kärkisijoille ovat vuosittaisessa kilpailussa sijoittuneet usein yritysten omat asiakaspalvelut.
Kilpailun juuret ulottuvat 1990-luvun lopulle ja sen järjestäjänä toimii Wakarun Wave asiakaspalveluverkosto yhteistyössä QualityDeskin kanssa. Kilpailun arviointiasteikko perustuu modernia asiakaspalvelua huomioivaan COPC-toimialastandardiin ja kilpailun tuomareilla on mittava kokemustausta modernista asiakaspalvelusta. Arvioinnissa pureudutaan mm. asiakaspalvelun prosesseihin, asiakaskokemukseen sekä henkilöstön johtamiseen.
Työn merkityksellisyys tuottaa laatua ja lisää asiakastyytyväisyyttä
VSP on toiminut asiakaspalvelutoimialalla jo 25 vuotta auttaen yrityksiä kasvattamaan liiketoimintaa ja asiakastyytyväisyyttä mitattua arvoa tuottavalla asiakaspalvelulla. Yhtiöllä on pitkä kokemus monen eri toimialan asiakaspalvelusta. VSP tarjoaa ratkaisuja myynnillisestä asiakaspalvelusta hälytys- ja vikapäivystykseen, tilaus- ja ajanvarauspalveluista puhelunvälitykseen ja helpdeskistä toimiston taustatöihin.
- VSP:llä on vahvat prosessit suorituksen johtamiseen sekä asiakasymmärryksen kehittämiseen. Yhtiö hyödyntää palvelujen tuottamisessa tehokkaasti erilaisia mittareita, mittaustyökaluja ja uutta teknologiaa, mikä on kasvattanut todennetusti palvelun laatua ja asiakastyytyväisyyttä, perustelee valintaa Wakarun liiketoimintajohtaja Johanna Rakemaa.
Kilpailun arvioijat nostivat VSP:n osalta esiin erityisesti myös asiakaslähtöisyyden, henkilöstön sitoutuneisuuden sekä jatkuvan kehittämisen kulttuurin.
- Henkilöstömme oli arvioinnissa laajasti mukana ja on ilahduttavaa tietää, että arjen asiakaspalvelutyössä korostuu työn merkityksellisyys. Vaikka tekoäly on meilläkin jalkautunut jo työvälineeksi, on menestystekijänä edelleen kyky välittää palveluja ihmiseltä ihmiselle, humaanilla otteella tunneälyä hyödyntäen, iloitsee VSP:n asiakaspalveluliiketoiminnan liiketoimintajohtaja Irina Tavio.
Kaipaatko sparria oman yrityksesi asiakaspalvelun kehittämiseen tai oletko kiinnostunut yrityksesi asiakaspalvelun ulkoistamisesta?
Ota yhteyttä
Sakari Järvinen
Puh. 044 345 0743
Lähetä sähköpostia