Uutiset
Nimitysuutisia
VSP:n asiakaspalveluliiketoiminnan palvelujohtajana tällä hetkellä toimiva Irina Tavio on valittu liiketoimintajohtajaksi ja yhtiön johtoryhmän jäseneksi 1.1.2025 alkaen.
Lue lisääPuhelujen litteroinnilla lisää laatua ja tehokkuutta asiakaskohtaamisiin
VSP:n asiakaspalveluliiketoiminnassa on pilotoitu kesästä lähtien puhelujen reaaliaikaista litterointia ja tulokset ovat olleet lupaavia.
Lue lisääAsiakaspalveluviikolla tuettiin yhteisöllisyyttä ja hyvinvointia
Valtakunnallista Asiakaspalveluviikkoa vietettiin jälleen lokakuussa. VSP:ssä teemaviikon valmistelut aloitettiin jo lomakauden jälkeen ja viikko oli täynnä mukavia tapahtumia, joilla vahvistettiin työyhteisön yhteisöllisyyttä ja haettiin puhtia työvireeseen.
Lue lisääLaatua, lisäarvoa ja tuloksia – kaikissa kohtaamisissa
Asiakaspalvelun kehittäjäkumppanina VSP:ltä odotetaan mitattavissa olevaa lisäarvon tuottamista joka kohtaamisessa. Liiketoiminnassa tänä vuonna toteutettu organisaatiouudistus sekä laaja valmennushanke ovat lisänneet sekä palvelun laatua että työn tehokkuutta.
Lue lisää"Ilman osaavaa henkilöstöä ei ole menestyvää liiketoimintaa"
VSP:n päivitettyyn kasvustrategiaan kirjattiin kunnianhimoisia tavoitteita. Henkilöstöjohtaja Pipsa Sivulan mukaan avainsanat näiden päämäärien saavuttamiseksi ovat arjessa näkyvä strategia, hyvinvoiva ja ammattitaitoinen henkilöstö sekä HR:n ja liiketoiminta-alueiden tiivis yhteistyö.
Lue lisääLaadukas data on avain erinomaiseen asiakaskokemukseen
Datan kerääminen, analysointi ja tehokas hyödyntäminen tarjoavat työkaluja asiakaskokemuksen kehittämiseen, organisaation suorituskyvyn arviointiin ja liiketoiminnan tuottavuuden kasvattamiseen.
Lue lisääTekoäly voi toimia asiakaspalvelussa tehokkaana apurina
Kannattaako asiakaspalvelu antaa tekoälyn hoidettavaksi? VSP:n asiantuntijoiden vastaus on yksimielinen: tekoälyä kannattaa ehdottomasti hyödyntää, mutta kokonaan ihmisen tuottamaa asiakaspalvelua se ei voi korvata. Tekoälyä pitää hyödyntää suunnitellusti, jotta se varmasti parantaa palvelua, vahvistaa hyvää asiakaskokemusta ja tuottaa toivottua lisäarvoa, eikä päinvastoin.
Lue lisääHyödynnätkö asiakaspalveluasi myyntikanavana?
Lisätuotteiden ja -palvelujen tarjoamisella on todennetusti myös asiakaskokemusta parantava vaikutus.
Lue lisää”Erinomaiseen asiakaskokemukseen tarvitaan edelleen inhimillistä läsnäoloa”
VSP:n asiakaspalveluliiketoiminnan palvelujohtajaksi on nimitetty 1.4.2024 alkaen Irina Tavio. Tavion nimitys on osa VSP:n asiakaspalveluliiketoiminnan laajempaa organisaatiouudistusta.
Lue lisää